top of page
REGULAMIN
-
Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując wymienionych czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
-
Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie „Pokoi przy plaży DALBA”.
-
Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
-
Doba hotelowa w pokojach trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
-
Po dokonaniu wstępnej rezerwacji Gość́ otrzymuje drogą mailową umowę̨ wstępną rezerwacji, która zawiera warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do dokonania zadatku w wysokości 40 % wartości pobytu. W przypadku rezerwacji na 1 dobę̨ kwota zadatku wynosi 100% wartości pobytu.
-
Anulowania rezerwacji Gość może dokonać w każdym czasie i musi mieć ono formę pisemną lub mailową pod rygorem nieważności.
-
Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia, obiekt może przedłużyć w miarę dostępności pokoi.
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w hotelu, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.
-
Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelu lub Gości, szkody na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu.
-
Czas pobytu określa się w momencie rezerwacji lub w dniu przyjazdu.
-
Podstawą rejestracji Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią oraz podanie numeru dokumentu osobistego lub numeru paszportu.
-
Obiekt nigdy nie wymaga podania numeru PESEL.
-
W dniu przyjazdu Gość poproszony jest o podanie numeru rejestracyjnego auta/motocykla jeśli korzysta z parkingu przy obiekcie.
-
Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom –niezarejestrowanym w Hotelu, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
-
W Hotelu mogą zostać zakwaterowane tylko osoby, które nie cierpią na żadne choroby zakaźne.
-
Osoby niezarejestrowane w hotelu mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym od godz. 9:00 do godz. 20:00.
-
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby lub/oraz po wejściu Gościa do pokoju, Hotel nie zwraca opłat za pobyt. Goś jest zobowiązany uiścić całą kwotę za rezerwowany pobyt.
-
Zadatki pobierane są przed przyjazdem gościa. Zwrotne w 100% przy odwołaniu rezerwacji przez gościa na 30 dni przed przyjazdem, 50% na 15 dni przed przyjazdem. Na 14 dni przed planowanym przyjazdem i mniej zadatek jest bezzwrotny. W przypadku gdy w wyniku rozporządzenia Rządu RP, przyjazdy będą zabronione, zwracamy 100% przedpłaty bez względu na czas w którym takie rozporządzenie zostanie wydane.
-
W przypadku przybycia Gościa do Hotelu w drugim dniu zarezerwowanego pobytu ( po wcześniejszym poinformowaniu recepcji hotelu ) Gość́ zostaje obciążony kosztami pobytu również̇ za pierwszą dobę̨ hotelową zgodnie z umową gwarantowaną rezerwacji.
-
Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
-
W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie zastrzeżeń do Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
-
Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
-warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
-bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
-profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
-wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas obecności Gościa, a w jego nieobecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę,
-sprawną pod względem technicznym obsługę; a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie, Hotel dołoży starań, by w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodność,
23.Dodatkowo na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- wypożyczenie parawanów na plażę
- wypożyczenie leżaków na plażę
-udostępnienie schowka rowerowego
24.Dodatkowo na życzenie Gościa Obiekt świadczy odpłatnie następujące usługi:
- wypożyczenie parasola przeciwsłonecznego na plażę
- na życzenie Gościa przebywającego w DALBIE z małymi dziećmi do pokoju wstawiane jest łóżeczko z pościelą, w przypadku dostępności.
- udostępnienie niestrzeżonego miejsca parkingowego dla auta
wej obiektu.
25. Na terenie Hotelu dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
26. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.
27. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie.
28. DALBA zastrzega sobie prawo do indywidualnej i odrębnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.
29. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowanie się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
30. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor i wentylator, zgasić światło, zamknąć krany oraz sprawdzić, czy zamknął za sobą drzwi i okna.
31. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
32. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu przyhotelowym czy przed frontem hotelu. Parkowanie odbywa się na własną odpowiedzialność. Pracownicy hotelu nie świadczą usług parkowania aut.
33. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt JEDYNIE na wyraźnej prośby/dyspozycji Gościa. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 7 dni, a następnie ulegną one kasacji.
34. W Hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
35. Zakłócanie ciszy nocnej będzie się wiązało z reakcją personelu i upomnieniem a w dalszej kolejności -z nałożeniem opłaty za zakłócanie ciszy nocnej w wysokości 1000zł.
36. Palenie w pokojach oraz w przestrzeni publicznej hotelu jest CAŁKOWICIE zabronione. Za złamanie zakazu gość zostanie obciążony kwotą w wysokości 1000zł brutto za każdą dobę, gdzie stwierdzono, że Gość w pokoju palił (zapach, niedopałki, popiół w pokoju). Zakaz palenia dotyczy również papierosów elektronicznych.
37. Hotel nie przechowuje żywności Gości ze względów sanitarno-epidemiologicznych.
38. W Hotelu nie obsługuje się osób w stanie nietrzeźwym.
39. Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych–świec, grzałek i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
40. Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.
41. kwota za gubienie kluczy 50zł za sztuką
42. kwota za zgubienie pilota do szlabanu wjazdowego na teren posesji 200zł
43. Wszelkie uwagi i skargi należy zgłaszać do recepcji.
44. Spory, które nie mogą zostać rozwiązane polubownie, będą rozstrzygane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
45. Za dodatkową opłatą Hotel akceptuje psy lub koty w wybranych pokojach, jednakże właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi na terenie Hotelu oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
46. Przyjazd ze zwierzęciem powinien zostać zgłoszony podczas dokonywania rezerwacji. W przypadku braku wcześniejszego powiadomienia, Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia.
47. Goście hotelowi są zobowiązani do pozostawienia na czas pobytu w Hotelu swojego numeru telefonu, na wypadek konieczności kontaktu przez personel Hotelu w sytuacji, gdy zwierzę jest uciążliwe lub zagraża bezpieczeństwu innych osób, w czasie pozostawienia go w pokoju, podczas nieobecności Gościa.
48. Właściciele zwierząt są zobowiązani do zapewnienia pełnego nadzoru nad zwierzęciem tak, aby nie stwarzać zagrożenia i/lub nie powodować dyskomfortu dla innych osób i Gości przebywających w hotelu w szczególności podczas śniadań.
49. Zwierzęta powinny być wyprowadzane na smyczy, pod nadzorem osoby, która jest zdolna do sprawowania pełnej kontroli nad zachowaniem się zwierzęcia.
50. Właściciel zwierzęcia ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody w mieniu hotelowym i prywatnym innych osób wyrządzone przez zwierzęta, a także za wszelkie szkody na osobach wyrządzone przez te zwierzęta. Wszystkie szkody w mieniu hotelowym lub restauracyjnym bądź w mieniu innych Gości lub personelu Hotelu, spowodowane przez zwierzęta, będą wyceniane przez zarządcę hotelu, a ich kosztami będą obciążani właściciele tych zwierząt.
51. Psy mogą przebywać w salach restauracyjnych tylko za zgodą personelu i we wskazanym przez personel miejscu.
52. Psy muszą przebywać w obrębie stolika zajmowanego przez Gości i wyłącznie na podłodze.
53. Regulamin może ulec zmianie, a aktualna jego wersja dostępna jest w recepcji oraz na stronie internetowej obiektu.
Przestrzeganie regulaminu gwarantuje udany i komfortowy pobyt dla każdego z gości - DALBA
bottom of page
